GamersNET winkel?
  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Zou jij er gebruik van maken?
Ik zou gebruik maken van de shop.
36%
 36%  [ 9 ]
Ik zou gebruik maken van de webshop prijzen feature.
4%
 4%  [ 1 ]
Ik zou van zowel de shop als de webshop prijzen feature gebruik maken.
24%
 24%  [ 6 ]
Ik zou van geen van beide gebruik maken.
36%
 36%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 25

ShadyXL
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 08 Dec 2013 22:58    Onderwerp: GamersNET winkel? Reageren met citaat Back to top

Ik weet niet of het al eerder gesuggereerd is, maar ik zou best een GamersNET (online) winke/shop of GemersSHOP willen zien tongue.png
Dan zouden we misschien ook exclusieve aanbiedingen kunnen krijgen of exclusieve pre-order DLC's etc.

Zo niet, dan zou er misschien een feature op de site kunnen komen waarmee we kunnen zien welke games/consoles in welke winkels het goedkoopste zijn (zoals op budgetgaming).

Bij de shop zouden er user reviews (idee van iemand anders) geschreven kunnen worden (met een report knop voor als reviews gewoon lomp/oneerlijk zijn).

Mijn excuses als dit al eerder gesuggereerd is. Ik had even snel gescrolld door de suggesties, maar ik had het zelf niet gevonden.

Profiel bekijken Stuur privébericht
GN Ads
Ad

Geplaatst: 08 Dec 2013 22:58    Onderwerp: Advertentie Back to top

NoFearz
Admin
Admin

BerichtGeplaatst: 09 Dec 2013 07:37    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Volgens mij heb ik eens prijzen van shops op gamepaginas gezien maar GamersNET merchandise zou niet verkeerd zijn.

~Stefan Xbox LIVE: NoFearz NL, PSN: NoFearz_NL, Origin: Nfear_NL, Steam: Nfear

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Phil
GN "Die Hard"
GN

BerichtGeplaatst: 09 Dec 2013 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik zou best wat GN merchandise willen hebben inderdaad.

EDIT: Hey ik herinner me opeens weer dat ik nog de Hans Otjes CD van 2011 en 2012 moet krijgen. /offtopic

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
Petor
Eindbaas
Eindbaas

BerichtGeplaatst: 11 Dec 2013 11:45    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Het zou echt supervet zijn om met GN een shop te hebben. Er is alleen wel een klein probleempje. Wij zijn allemaal fanatieke gamers en weten dus precies waar de games het goedkoopst te vinden zijn. GN zal dan nooit een concurrent kunnen zijn, simpelweg omdat onze aantallen lager zullen zijn en we niet kunnen stunten...

GN Merchendise klinkt wel vet! Wat moeten er dan voor dingen te vinden zijn is dan mijn vraag??? smile.png

En @Phil, PM even je adres, dan stuur ik je de CD's wink.png

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
DeAdSeYe
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 23 Dec 2013 02:22    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Petor schreef:
Het zou echt supervet zijn om met GN een shop te hebben. Er is alleen wel een klein probleempje. Wij zijn allemaal fanatieke gamers en weten dus precies waar de games het goedkoopst te vinden zijn. GN zal dan nooit een concurrent kunnen zijn, simpelweg omdat onze aantallen lager zullen zijn en we niet kunnen stunten...

GN Merchendise klinkt wel vet! Wat moeten er dan voor dingen te vinden zijn is dan mijn vraag??? smile.png

GN merchandise > hoodies, polo's, T-shirts, muismatten, mokken, petten, vlaggen, posters, sleutelhangers, etuis, DVD's van events, terugblik etc. en nog veel meer merchandise.

Wat dacht je van een gaming muis met een GN logo erop die wordt verlicht, bedoel hoe vet zou dat zijn! wink.png

Heb hier 2 voorbeelden van muismatten die ik binnen een minuutje heb gemaakt. Het is niet perfect of niet erg mooi, maar wel erg leuk om ooit een officiŽle mousepad te hebben van GN. smile.png

Cooky-NL
Crewmember
Crewmember

BerichtGeplaatst: 23 Dec 2013 11:40    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

GN Merchendise zou wel heel tof zijn! Ik zeg, kom maar door! cool.png

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Petor
Eindbaas
Eindbaas

BerichtGeplaatst: 28 Feb 2014 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Dudes!

Ik ben onlangs benaderd door een bedrukker voor een samenwerking, waarin hij alle bedrukkingen regelt en de shop en wij deze kunnen thematiseren en verkopen.

Misschien wel leuk om op te zetten toch? Hebben jullie nog toffe ideeŽn voor ontwerpen?

Ralph P Scene
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2014 12:58    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

een kartonnen bord van de crew wink.png

Koen
GN "Ultima"
GN

BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2014 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Wat kan er dan bedrukt worden?

Profiel bekijken Stuur privébericht AIM-naam
Ralph P Scene
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 11 Mrt 2014 15:27    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Zo te lezen zijn ze er of erg druk mee of geen tijd voor hebben.

ShadyXL
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 25 Jul 2014 00:43    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Petor schreef:
Dudes!

Ik ben onlangs benaderd door een bedrukker voor een samenwerking, waarin hij alle bedrukkingen regelt en de shop en wij deze kunnen thematiseren en verkopen.

Misschien wel leuk om op te zetten toch? Hebben jullie nog toffe ideeŽn voor ontwerpen?

Ik zat er nog over na te denken. Misschien zou je een soort GamersNET mascotte kunnen bedenken en die gebruiken op de site, ergens in de nieuwe GNHQ en op merchandise. Een soort cartoon-achtige design van de GN team zou je ook als design op merchandise kunnen doen. Je zou bijv. ook een deal kunnen sluiten met studio's waarmee je GN game merchandise kunt verkopen (Bijv. Guerrilla Games - Killzone GN exclusive shirt, mok of poster).

Ralph P Scene
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 31 Jan 2015 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Is er al een update voor de shop?

RenevdGijp
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 02 Feb 2015 10:08    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Waarom niet een samenwerking met een game shop waarin ze tevens GN merchandise verkopen. Of bijvoorbeeld dat als je via GN klikt op een linkje, automatische bijv. 5% korting krijgt op games. Of een maandelijkse rubriek op GN waarin er een aantal games worden aangeraden door de redactie, die weer met een korting te koop zijn die een shop. En als je slim bent Peter, dan sluit je een dealtje met een shop, waarbij je voor een x aantal kliks of doorverwijzingen een percentage krijgt.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
PSPfreaky
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 23 Feb 2015 01:23    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

ShadyXL schreef:
Petor schreef:
Dudes!

Ik zat er nog over na te denken. Misschien zou je een soort GamersNET mascotte kunnen bedenken en die gebruiken op de site, ergens in de nieuwe GNHQ en op merchandise. Een soort cartoon-achtige design van de GN team zou je ook als design op merchandise kunnen doen. Je zou bijv. ook een deal kunnen sluiten met studio's waarmee je GN game merchandise kunt verkopen (Bijv. Guerrilla Games - Killzone GN exclusive shirt, mok of poster).

Gewoon een figurine van Peter! Wie wilt dat nou niet? xD

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Tom
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 23 Feb 2015 11:03    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Dan ben ik toch voorstander van GamersNET bobbleheads Š la Fallout. wink.png

Twitter - Instagram - Steam - Xbox Live

xizaaR
GN "Sickness"
GN

BerichtGeplaatst: 23 Feb 2015 15:40    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Tom schreef:
Dan ben ik toch voorstander van GamersNET bobbleheads Š la Fallout. wink.png

Ik doe mee. Doe mij er maar 10!

Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Psyduck
n00b
n00b

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2015 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Supervet idee! GN merchandise, ik zie er wel wat in! Maar waarom een samenwerking aangaan met een gameshop waarbij zij waarschijnlijk ook een aandeel van de opbrengsten willen als je supersimpel zelf een webwinkel in elkaar zet? Check bijv https://www.strato.nl/webshop/webwinkel/ .

Tom
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2015 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

De webshop in elkaar zetten is het probleem niet in deze kwestie. Het is meer het designen en inkopen van producten om te verkopen in de winkel. Een lading T-shirts, hoodies of wat dan ook laten bedrukken, kan nog wel eens een flinke duit kosten. Omdat we de afgelopen tijd financieel ergens anders investeren, is het lastig om dat soort bulkinkoop er ook nog bij te nemen.

Maar GamersNET wordt de laatste tijd met de dag tastbaarder, wie weet volgt een degelijke webshop binnenkort. cool.png

Twitter - Instagram - Steam - Xbox Live

OMGitsOhMyGoat
MvdM Oktober
MvdM Oktober

BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2015 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

een geit zou een perfecte mascotte zijn

Ralph P Scene
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Apr 2015 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Wanneer komt eigelijk de gn hoodies op de markt tongue.png

Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: