GamersNET winkel?
  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Zou jij er gebruik van maken?
Ik zou gebruik maken van de shop.
36%
 36%  [ 9 ]
Ik zou gebruik maken van de webshop prijzen feature.
4%
 4%  [ 1 ]
Ik zou van zowel de shop als de webshop prijzen feature gebruik maken.
24%
 24%  [ 6 ]
Ik zou van geen van beide gebruik maken.
36%
 36%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 25

Daan
GN Designer en Databaser
GN Designer en Databaser

BerichtGeplaatst: 12 Apr 2015 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Game's Hunter schreef:
Wanneer komt eigelijk de gn hoodies op de markt tongue.png

Daar zijn geen plannen voor. Die hoodies zijn voornamelijk om onszelf aan te kleden tijdens beurzen/evenementen. smile.png

We sluiten niks uit, wellicht dat er ooit wel wat GN kleding te bestellen is, maar momenteel zijn er geen concrete plannen voor.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
GN Ads
Ad

Geplaatst: 12 Apr 2015 18:42    Onderwerp: Advertentie Back to top

Ralph P Scene
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 12 Apr 2015 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Vindt ik maar slap hoor wink.png

Profiel bekijken Stuur privébericht
Thijs.
MvdM April
MvdM April

BerichtGeplaatst: 13 Apr 2015 10:11    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik denk juist dat jullie het wel moeten doen. Je kan het laten maken op aanvraag. levertijd wel wat langer maar zo kan je wel GN promoten voor free. Zou graag met mijn Titan jersey en GN hoodie er over heen op firstlook rond lopen of waar dan ook.

Neolite
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 13 Apr 2015 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Het probleem ligt even wat gecompliceerder dan wat hierboven nu wordt geschetst. Het beginnen van een webwinkel hoe klein dan ook brengt verantwoordelijkheden met zich mee.

Dit betekent dus o.a dat niet op maat gemaakte producten binnen 14 dagen teruggestuurd mogen worden of dat de kleding een bepaalde tijd mee moet gaan en in het ergste geval zit er een slechte batch tussen en kan GamersNET alles gaan vervangen en vergoeden.

Bedenk dus wel even dat aan een mogelijke GamersNET shop een hoop haken en ogen zitten. Neemt niet weg dat het natuurlijk wel heel tof idee is.

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Thijs.
MvdM April
MvdM April

BerichtGeplaatst: 13 Apr 2015 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Het hoeft niet eens een shop te zijn. Misschien iets voor de echte gn fans. Persoonlijk mailtje en hots bestelling binnen. (:

Neolite
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 13 Apr 2015 23:22    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

En dan tegen de een nee zeggen en tegen de ander ja? Ik denk niet dat zoiets de juist oplossing is. Daarnaast zal het dan op persoonlijk titel verkocht moeten worden, immers als het via GamersNET gaat is er alsnog sprake van wat ik hierboven heb gezegd. Het is echt een heel erg leuk idee, maar de uitvoering is niet zo maar geregeld. wink.png

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Thijs.
MvdM April
MvdM April

BerichtGeplaatst: 14 Apr 2015 09:01    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

psst, gewoon doen :$ nee ik begrijp het wel. er komt vast veel bij kijken. Dan maar GN clothing weg geven met prijsvragen tongue.png

WauWsy
Sonic
Sonic

BerichtGeplaatst: 14 Apr 2015 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Dingen gebaseerd op GN is nog wel leuk misschien. Maar of dat de moeite waard is geen idee.. Betreft games enz verkopen daarmee kan je echt niet tegen bv Steam op.

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Leon
Interieurverzorgster
Interieurverzorgster

BerichtGeplaatst: 15 Apr 2015 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Natuurlijk hebben wij ook stiekem weleens gefantaseerd over een GN-webwinkel met merchandise, maar zoals hierboven ook aangegeven wordt, is dat erg arbeidsintensief. Momenteel zijn we daarvoor nog iets te druk met andere zaken, maar ik zie zeker een toekomst met GN-kleding en Hot Koffie Show-mokken smile.png

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: