Reclame op site
  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
WauWsy
Sonic
Sonic

BerichtGeplaatst: 28 Sep 2015 22:20    Onderwerp: Reclame op site Reageren met citaat Back to top

Ik begin me de laatste tijd meer te irriteren aan de extreme hoeveelheid reclame op de main site.. Moet gewoon een stuk naar beneden scrollen voordat ik bij het gamenieuws kom.

Begrijpelijk dat de site geld moet verdienen met reclame om draaiende te blijven, maar het kan ook overdreven worden.

Ben benieuwd of meer mensen dit zo ervaren?

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GN Ads
Ad

Geplaatst: 28 Sep 2015 22:20    Onderwerp: Advertentie Back to top

Leukste
MvdM Februari
MvdM Februari

BerichtGeplaatst: 28 Sep 2015 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Een trailer die automatisch wordt gestart met PEGI waarschuwing op volume 100% is zeer vervelend. Maar hier heb ik al enige tijd vrede mee. Ik ken zeer weinig sites die advertenties echt mijden.

Member van de maand februari 2015
PC specs: Link
Anime: Link
RWBY - Justice will be swift! Justice will be painful! It will be delicious!
NieR: Automata - "A future is not given to you. It is something you must take for yourself."

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
Daan
GN Designer en Databaser
GN Designer en Databaser

BerichtGeplaatst: 29 Sep 2015 06:20    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Leukste schreef:
Een trailer die automatisch wordt gestart met PEGI waarschuwing op volume 100% is zeer vervelend. Maar hier heb ik al enige tijd vrede mee. Ik ken zeer weinig sites die advertenties echt mijden.

Dat is één keer voorgekomen. Nu is het gewoon een kwestie van je muis over het filmpje halen voor het volume. Overdrijven is ook een vak. tongue.png

Het lijkt allemaal iets drukker aangezien we nu ook in het rechtermenu een advertentie hebben. Geloof me, dit komt helemaal niet vaak voor (m.u.v. de aangeleverde Google-advertenties). Daarbij wordt er echt wel gedacht aan de bezoekers. We hebben namelijk een systeem die na één keer de website bezocht te hebben de advertentie beperkt tot een stilstaand beeld. Een uitzondering is de advertentie in het rechtermenu. Wanneer je je browser opnieuw opstart wordt die nogmaals volledig getoond, maar je hoeft dan even na een andere pagina te gaan en de rest van je bezoektijd is het een stilstaand/ingeklapte advertentie.

Zonder deze advertenties geen GamersNET, simpel zat. wink.png

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Leukste
MvdM Februari
MvdM Februari

BerichtGeplaatst: 29 Sep 2015 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Het was ook niet overdreven bedoelt. Ik gaf alleen aan dat dat iets was wat ik als vervelend heb ondervonden. Maar ik vind het verder geen probleem. Dat een advertentie inklapt op het moment dat de site ziet dat je hem al gezien hebt is een mooie feature.

Member van de maand februari 2015
PC specs: Link
Anime: Link
RWBY - Justice will be swift! Justice will be painful! It will be delicious!
NieR: Automata - "A future is not given to you. It is something you must take for yourself."

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken MSN Messenger
WauWsy
Sonic
Sonic

BerichtGeplaatst: 01 Okt 2015 21:31    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik blijf er toch bij dat het teveel van het goede is. Hoeveel nieuwe mensen blijven terug komen naar de site, als ze voor het eerst op de site komen en dan een pagina vol met reclame zien?

Terwijl de nadruk toch op game nieuws zou moeten liggen?

Bekijk de main pagina eens en maak een schatting van hoeveel % je dan op je scherm als game nieuws kan beschouwe of als reclame?

Daan
GN Designer en Databaser
GN Designer en Databaser

BerichtGeplaatst: 01 Okt 2015 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Als je je echt irriteert aan de reclame kun je altijd de tot nu toe reclameloze GN app downloaden. Maar we blijven een bedrijf die als enige inkomstenbron de advertenties heeft. Daarmee betalen we ons kantoor, enkele personen in loondienst en de server(s).

We kunnen de reclame niet uitzetten. Zo is het nu éénmaal en blijft het ook zeker. Als we een te lange tijd zonder advertenties zitten kunnen er een hoop dingen niet betaald worden, wat een einde van GN als gevolg heeft.

Wel bedankt voor je feedback, ook zeker blijven geven. Alleen de reclame uitzetten of minderen is geen optie. Geen enkele gaming website kan zonder deze reclames en je zult ze ook bij een heel groot deel te zien krijgen. Uitgevers hebben ook eisen en als we te minimalistisch adverteren dan is adverteren bij ons ook geen optie. De concurrentie is wat dat betreft net wat te groot om zelf veel eisen te hebben.

PSPfreaky
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 02 Okt 2015 00:50    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Persoonlijk vind ik die gele balken boven en onder het menu vrij irritant. Als je ff mis klikt word je naar een andere website gestuurd. Voor de rest maakt de hoeveelheid advertenties mij niet echt uit, zolang er maar geen pop-ups komen tongue.png

Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Ik kom Harambe wreken
MvdM November
MvdM November

BerichtGeplaatst: 02 Okt 2015 00:57    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Die gele balken zijn nu idd een beetje irritant. Normaal gesproken stoor ik me niet echt aan de advertenties. Al heb ik wel een aantal keer doodsangsten uitgestaan toen ik keihard vanuit het niks "PEGI 18" hoorde tongue.png

Profiel bekijken Stuur privébericht
NoFearz
Admin
Admin

BerichtGeplaatst: 03 Okt 2015 09:29    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ikspeelnooitpokemon schreef:
Die gele balken zijn nu idd een beetje irritant. Normaal gesproken stoor ik me niet echt aan de advertenties. Al heb ik wel een aantal keer doodsangsten uitgestaan toen ik keihard vanuit het niks "PEGI 18" hoorde tongue.png

Eens, lijkt mij dat die daar puur staan om misclicks op te vangen.

~Stefan Xbox LIVE: NoFearz NL, PSN: NoFearz_NL, Origin: Nfear_NL, Steam: Nfear

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
mheiden21
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 03 Okt 2015 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

NoFearz schreef:
Ikspeelnooitpokemon schreef:

Eens, lijkt mij dat die daar puur staan om misclicks op te vangen.

Ben al redelijk wat keren op de rainbow 6 website uitgekomen, de site is niet echt tablet vriendelijk met de advertentie achter de menu's sad.png

Ik kom Harambe wreken
MvdM November
MvdM November

BerichtGeplaatst: 04 Okt 2015 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Heb zelf geen tablet maar denk idd dat het is wat NoFearz zegt. Net toevallig weer op de rainbow 6 site gekomen toen ik naar het forum wilde angry.png

DutchACfreak
Sub Zero
Sub Zero

BerichtGeplaatst: 05 Okt 2015 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Als ik via ipad op de site kijk, en ik wil home refreshen word ik vaak doorgelinkt naar de site van de advertentie.. Soms wel irritant maargoed het is geen ramp ofzo :p

420blazeit
GN "Die Hard"
GN

BerichtGeplaatst: 05 Okt 2015 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik heb de gehele site ingesteld als ad via adblocker, maar dat is ook niet ideaal.

PSPfreaky
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 08 Okt 2015 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ik zag toevallig vandaag een hele rare advertentie staan op de homepage. Ik kom naar een gamesite om nieuws te lezen en ik krijg de vraag of ik met oudere dames wil daten? shock.png shock.png shock.png

Normaal zie ik dit nooit op GN.

Neolite
Moderator
Moderator

BerichtGeplaatst: 08 Okt 2015 11:52    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Was je niet geïnteresseerd dan? tongue.png Deze reclame heb ik ook voorbij zien komen in twee andere apps en het ligt dan ook niet aan GamersNET dat deze reclame voorbij komt.

Leon 2.0
Eindredacteur
Eindredacteur

BerichtGeplaatst: 08 Okt 2015 11:57    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Zulke advertenties zijn niet echt de bedoeling op GamersNET inderdaad. Volgens mij worden die ads echter via Google aangeleverd en heeft GN daar verder weinig mee te maken. Middels dat kruisje kun je ze ook blokkeren toch?

Ik kom Harambe wreken
MvdM November
MvdM November

BerichtGeplaatst: 08 Okt 2015 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

PSPfreaky schreef:
Ik zag toevallig vandaag een hele rare advertentie staan op de homepage. Ik kom naar een gamesite om nieuws te lezen en ik krijg de vraag of ik met oudere dames wil daten? shock.png shock.png shock.png

Normaal zie ik dit nooit op GN.

Holy shit hahahaha

Ralph P Scene
GN "Commander"
GN

BerichtGeplaatst: 08 Okt 2015 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Ach mij proberen ze een uitvaart verzekering aan te smeren terwijl ik nog een lang leven voor me heb....

PaNNa
The Hunter
The Hunter

BerichtGeplaatst: 08 Okt 2015 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Moest er nou eens een mooie dame opstaan zou die advertentie misschien aangeklikt worden, maar denk dat dit wel niet het geval is lol.png

Alfa Warrior
PingWing
PingWing

BerichtGeplaatst: 09 Okt 2015 13:44    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

Nou ja PSPFreak het is wel zo dat Google de reclame afstemt op de gebruiker.. dus.....

Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: