GN Radio gestopt?

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Edjuhh48
n00b
n00b

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2016 10:55    Onderwerp: GN Radio gestopt? Reageren met citaat Back to top

Ik luisterde wekelijks met veel plezier naar de GN Radio podcast (via iTunes), maar de laatste drie (of vier) weken is er een nieuwe podcast in iTunes (of Podcastaddict) verschenen en de laatste GN Radio die via de website is terug te luisteren is ook van voor deze periode.

Ik vraag mij dan ook af: Is GN Radio gestopt? Of is wellicht besloten om ze niet meer terug te laten luisteren?

Omdat ik op mijn email hierover aan peter en aan de redactie geen reactie kreeg, probeer ik het maar op deze manier.

Ik hoor graag van jullie! Alvast bedankt!

Groeten,

Ed

Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GN Ads
Ad

Geplaatst: 11 Mei 2016 10:55    Onderwerp: Advertentie Back to top

Ik kom Harambe wreken
MvdM November
MvdM November

BerichtGeplaatst: 11 Mei 2016 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat Back to top

GN Radio bestaat gewoon nog. Geen idee wat er aan de hand is, ik kijk het zelf altijd live. Maar als je de laatste GN Radio wil terug luisteren zou dat sowieso via twitch moeten kunnen: https://www.twitch.tv/gamersnetnl/profile

Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    GamersNET.nl Forumindex -> Suggesties en feedback Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: