Auteur : Peter Bouwman vrijdag 23 december 2016 om 17:10:11

PC deelname | GamersNET Game Awards


PC Masterrace! Tenminste, waarschijnlijk is dat jouw mening als je op deze pagina bent beland. Op pc zijn een aantal toffe exclusieve titels verschenen als Warhammer: Total War, Planet Coaster en World of Warcraft: Legion! Laat ons weten wat jouw favoriete game van 2016 was en misschien maak je kans op onderstaand pakket!


Check hier de unboxing van de Overwatch Collector's Edition

Wat is jouw leeftijd?*
In 2017 verschijnt GamersNET Versie 6. Wat zou jij daarin graag willen zien?*
Hoe ben jij bij GamersNET gekomen?*
Wat is jouw geslacht?*
A: Man
B: Vrouw
Wat is jouw favoriete gamingplatform?*
A: PC
B: PlayStation 4
C: Xbox One
D: Wii U
E: PlayStation 3
F: Xbox 360
G: Nintendo 3DS
H: Mobiel
Waar woon jij? (prijzen worden alleen bezorgd in NL en BE)*
A: Nederland
B: BelgiŽ
C: Ander land
Is GamersNET jouw primaire website voor gamingnieuws? *
A: Ja
B: Nee
Lees (of bekijk) jij reviews voordat je een game aanschaft?*
A: Ja
B: Nee
Welk GamersNET-item vind jij het leukst?*
A: GN Vlogs
B: GN Gear
C: eSports Nieuws
D: Hot Koffie Show
E: GN Radio
F: Goeie Frag
G: Uit de oude Gamedoos
H: GN ON TOUR (After Movies, sfeerreportages)
I`: Unboxings
J: Retrospectives
K: Let's Plays
L: Video(p)reviews
Sinds een jaar hebben wij het eSports Nieuws! Ben jij dankzij dit item geinteresseerd geraakt in eSports?*
A: Ik was daarvoor al eSports-volger
B: Dankzij het eSports Nieuws ben ik nu een klein beetje geinteresseerd
C: Ik volg dankzij jullie echt alles!
D: Ik ga nooit eSports volgen
E: eSports vind ik niks, maar de GN Rebels zijn geweldig!
Wat mis je bij GN Live op Twitch?*
A: Ik kijk nooit streams en dat zal ook niet gebeuren
B: Meer eSports / pro-gaming
C: Meer creatieve streams
D: Meer variatie in games
E: Meer nieuwe games
F: Meer interactie met de kijkers
Ga jij de Nintendo Switch kopen?*
A: Sowieso!
B: Misschien
C: Sowieso niet!
Wat is jouw favoriete pc-titel van 2016?*
1: Battlefield 1
2: Call of Duty: Infinite Warfare
3: Civilization 6
4: Dark Souls 3
5: Deus Ex: Mankind Divided
6: Dishonored 2
7: DOOM
8: Dragon Ball: Xenoverse 2
9: F1 2016
10: Far Cry Primal
11: FIFA 17
12: Firewatch
13: Forza Horizon 3
14: Gears of War 4
15: Hitman
16: Inside
17: LEGO Star Wars: The Force Awakens
18: Master of Orion
19: Mafia 3
20: Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4
21: No Man's Sky
22: Overwatch
23: PES 2017
24: Planet Coaster
25: ReCore
26: Stardew Valley
27: Steep
28: Street Fighter 5
29: The Banner Saga 2
30: The Witness
31: Titanfall 2
32: Tom Clancy's The Division
33: Total War: Warhammer
34: Unravel
35: Quantum Break
36: Watch Dogs 2
37: World of Warcraft: Legion
38: XCOM 2
LET OP! Je bent NIET ingelogd.
Log in met je account om meer kans te maken om te winnen. Heb je nog geen account, dan kun je je registreren.
Vul je naam, e-mailadres en adresgegevens in. Deze worden enkel gebruikt om de prijs te versturen indien je gewonnen hebt en nooit gedeeld met derde partijen.
Naam*
E-mail*
Straat + huisnr*
 
Postcode + woonplaats*
 
Land*


1: Door deel te nemen aan deze actie accepteer je dat wij eind januari met een camera voor je deur kunnen staan met ťťn van deze enorme pakketten.

2: Iedereen maakt net zoveel kans! Wij selecteren uit alle deelnemers, niet alleen uit deelnemers die op de populairste game hebben gestemd!

3: Je mag met meerdere categorieŽn meedoen


Voor de duidelijkheid: de winnaar krijgt ALLE prijzen in het gefilmde pakket! We hopen dat de winnaar de games en goodies die hij niet interessant vindt, deelt met mede-GN'ers

Winnaars 2009
1. Call of Duty: Modern Warfare 2
2. Assassin's Creed II
3. Uncharted 2: Among Thieves

Winnaars 2010
1. Assassin's Creed: Brotherhood
2. Call of Duty: Black Ops
3. Red Dead Redemption

Winnaars 2011
1. The Elder Scrolls V: Skyrim
2. Battlefield 3
3. Uncharted 3: Drake's Deception

Winnaars 2012
1. Assassin's Creed III
2. Far Cry 3
3. Call of Duty: Black Ops II

Winnaars 2013
1. GTA V
2. Assassin's Creed IV: Black Flag
3. The Last of Us

Winnaars 2014
1. GTA V
2. Far Cry 4
3. Dragon Age: Inquisition

Winnaars 2015
3. Star Wars: Battlefront
2. The Witcher 3: Wild Hunt
1. Fallout 4

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door iDraxo op vrijdag 23 december, 2016 om 17:17:01 quote

Duke Nukem

443 posts
1. Overwatch 2. Planet Coaster 3. Watchdogs 2
Gepost door squidgyboy op vrijdag 23 december, 2016 om 18:31:48 quote

GN "Commander"

1032 posts
1. Black desert online 2. Battlefield 1 3. Tom Clancy's The Division
Gepost door Mattiees op vrijdag 23 december, 2016 om 19:14:49 quote

Sonic

205 posts
wat een ontzettend gave set samengesteld! al hoop ik dat de winnaar wel wat spullen gaat delen want holy shit wat is het veel! Voor mij overwatch zeker game van het jaar, al ontiegelijk veel uren in zitten met veel plezier. Van de rest van de shortlist alleen legion gespeeld wat zeker een aanrader is als je weer even nostalgisch WoW wilt spelen. Uncharted 4 streams bij jullie zijn wel erg leuk (daniel!) duis kan zeker ook begrijpen dat mensen dat op 1 zetten.
Gepost door Griffy93 op vrijdag 23 december, 2016 om 20:23:39 quote

n00b

6 posts
Overwatch uit deze lijst is mijn game van 2016.
Gepost door WoKingNL op vrijdag 23 december, 2016 om 23:52:09 quote

GN "Ultima"

1806 posts
Mijn GOTY wordt toch Gears of war 4, heerlijke game en een waardig vervolg!
Gepost door Ik kom Harambe wreken op zaterdag 24 december, 2016 om 01:12:10 quote

MvdM November

1332 posts
F1 2016 is de enige game waar ik dit jaar naar uit keek en is nu een van mijn meest gespeelde games op Steam. Dus die
Gepost door Dreezel op zaterdag 24 december, 2016 om 04:31:41 quote

Pacman

50 posts
1. Black Desert Online 2. battlefield1 3. farming simulator 17
Gepost door Pbuch1980 op zaterdag 24 december, 2016 om 10:50:25 quote

n00b

1 posts
civilization vi, dagelijks....
Gepost door Heccer op zaterdag 24 december, 2016 om 11:12:02 quote

Pacman

72 posts
1 Doom 2 gears of war 3 Tom Clancy's The Division 4 watchdogs 2. Remasterd telt voor mij niet mee.
via iPhone
Gepost door Mike2165 op zaterdag 24 december, 2016 om 22:00:43 quote

Pong

21 posts
Super vet allemaal iedereen s6 en fijne dagen inzending gedaan
via iPhone
Gepost door AceMrHawk op zaterdag 24 december, 2016 om 22:44:27 quote

Pong

24 posts
DOOM was toch echt wel mijn favoriet. Lekker knallen door de demons heen zonder dat dit repetitive werd. Heb het achter elkaar doorgespeeld, genieten!
Gepost door Marijn | StroopKonijn op zondag 25 december, 2016 om 11:01:32 quote

Sonic

276 posts
Oh man, wat een heerlijk pakket! En die Overwatch SE is zo awesome. Sowieso is Overwatch mijn GOTY, ook de enige grote titel die ik dit, omdat dit de enige nieuwe game is die mn laptop handelen kan, al is het op de laagste settings. Ik heb Overwatch natuurlijk al digitaal, maar een hoesje maakt het nog net iets vetter. Ik moet trouwens zeggen dat de Paketten er sowieso heel goed uit zien, chapeau!
Gepost door Cookie Monster op donderdag 5 januari, 2017 om 14:42:54 quote

Prince of Persia

101 posts
Mooi pakket, leuke actie. Had wel graag wat meer vrijheid gehad met beantwoorden, of toevoegingen kunnen doen.

- E-sports nieuws is leuk gedaan, volgde ik al op zekere hoogte, maar is niet meer of minder geworden.

- Streams zijn wel aardig tof, sommige hebben wel een redelijk professionele set-up, maar kan nog wel net iets beter. Moet je ook net maar willen natuurlijk, niet iedereen zal er zoveel moeite voor kunnen doen gezien het ook een bak geld kost.

- PC GOTY is voor mij echter een game die niet op het lijstje voorkomt en naar mijn inzicht hier zwaar onderschat wordt. Black Desert Online. Hier zouden jullie echt meer mee kunnen doen, gezien het hoofdkantoor van EU/NA gewoon in Nederland is. Ook zit er een oud collega van DaniŽl bij. Sowieso is er geen enkel nieuwsbericht over uitgebracht van nieuwe classes die er bij zijn gekomen, de expansion van de wereld (Mediah, Valencia), awakenings. Groot gemis, van een toch erg goede MMO.

Gepost door QTxJess op zaterdag 7 januari, 2017 om 10:55:13 quote

Prince of Persia

185 posts
Mocht de winnaar van dit pakket ťťn van de muismatten af willen staan; ik hou me aanbevolen
Ga naar pagina: 1