Auteur : Peter Bouwman vrijdag 23 december 2016 om 17:10:11

PC deelname | GamersNET Game Awards


PC Masterrace! Tenminste, waarschijnlijk is dat jouw mening als je op deze pagina bent beland. Op pc zijn een aantal toffe exclusieve titels verschenen als Warhammer: Total War, Planet Coaster en World of Warcraft: Legion! Laat ons weten wat jouw favoriete game van 2016 was en misschien maak je kans op onderstaand pakket!


Check hier de unboxing van de Overwatch Collector's Edition

Deze is prijsvraag is beëindigd. Je kunt niet langer deelnemen.


1: Door deel te nemen aan deze actie accepteer je dat wij eind januari met een camera voor je deur kunnen staan met één van deze enorme pakketten.

2: Iedereen maakt net zoveel kans! Wij selecteren uit alle deelnemers, niet alleen uit deelnemers die op de populairste game hebben gestemd!

3: Je mag met meerdere categorieën meedoen


Voor de duidelijkheid: de winnaar krijgt ALLE prijzen in het gefilmde pakket! We hopen dat de winnaar de games en goodies die hij niet interessant vindt, deelt met mede-GN'ers

Winnaars 2009
1. Call of Duty: Modern Warfare 2
2. Assassin's Creed II
3. Uncharted 2: Among Thieves

Winnaars 2010
1. Assassin's Creed: Brotherhood
2. Call of Duty: Black Ops
3. Red Dead Redemption

Winnaars 2011
1. The Elder Scrolls V: Skyrim
2. Battlefield 3
3. Uncharted 3: Drake's Deception

Winnaars 2012
1. Assassin's Creed III
2. Far Cry 3
3. Call of Duty: Black Ops II

Winnaars 2013
1. GTA V
2. Assassin's Creed IV: Black Flag
3. The Last of Us

Winnaars 2014
1. GTA V
2. Far Cry 4
3. Dragon Age: Inquisition

Winnaars 2015
3. Star Wars: Battlefront
2. The Witcher 3: Wild Hunt
1. Fallout 4

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door iDraxo op vrijdag 23 december, 2016 om 17:17:01 quote

GN "Die Hard"

549 posts
1. Overwatch 2. Planet Coaster 3. Watchdogs 2
Gepost door squidgyboy op vrijdag 23 december, 2016 om 18:31:48 quote

GN "Commander"

1037 posts
1. Black desert online 2. Battlefield 1 3. Tom Clancy's The Division
Gepost door Mattiees op vrijdag 23 december, 2016 om 19:14:49 quote

Sonic

299 posts
wat een ontzettend gave set samengesteld! al hoop ik dat de winnaar wel wat spullen gaat delen want holy shit wat is het veel! Voor mij overwatch zeker game van het jaar, al ontiegelijk veel uren in zitten met veel plezier. Van de rest van de shortlist alleen legion gespeeld wat zeker een aanrader is als je weer even nostalgisch WoW wilt spelen. Uncharted 4 streams bij jullie zijn wel erg leuk (daniel!) duis kan zeker ook begrijpen dat mensen dat op 1 zetten.
Gepost door Griffy93 op vrijdag 23 december, 2016 om 20:23:39 quote

n00b

6 posts
Overwatch uit deze lijst is mijn game van 2016.
Gepost door WoKingNL op vrijdag 23 december, 2016 om 23:52:09 quote

GN "Ultima"

1813 posts
Mijn GOTY wordt toch Gears of war 4, heerlijke game en een waardig vervolg!
Gepost door Ik kom Harambe wreken op zaterdag 24 december, 2016 om 01:12:10 quote

MvdM November

1441 posts
F1 2016 is de enige game waar ik dit jaar naar uit keek en is nu een van mijn meest gespeelde games op Steam. Dus die
Gepost door Dreezel op zaterdag 24 december, 2016 om 04:31:41 quote

Pacman

56 posts
1. Black Desert Online 2. battlefield1 3. farming simulator 17
Gepost door Pbuch1980 op zaterdag 24 december, 2016 om 10:50:25 quote

n00b

1 posts
civilization vi, dagelijks....
Gepost door Heccer op zaterdag 24 december, 2016 om 11:12:02 quote

Prince of Persia

130 posts
1 Doom 2 gears of war 3 Tom Clancy's The Division 4 watchdogs 2. Remasterd telt voor mij niet mee.
via iPhone
Gepost door Mike2165 op zaterdag 24 december, 2016 om 22:00:43 quote

Pong

46 posts
Super vet allemaal iedereen s6 en fijne dagen inzending gedaan
via iPhone
Gepost door AceMrHawk op zaterdag 24 december, 2016 om 22:44:27 quote

Pong

26 posts
DOOM was toch echt wel mijn favoriet. Lekker knallen door de demons heen zonder dat dit repetitive werd. Heb het achter elkaar doorgespeeld, genieten!
Gepost door StroopKonijn op zondag 25 december, 2016 om 11:01:32 quote

Sonic

279 posts
Oh man, wat een heerlijk pakket! En die Overwatch SE is zo awesome. Sowieso is Overwatch mijn GOTY, ook de enige grote titel die ik dit, omdat dit de enige nieuwe game is die mn laptop handelen kan, al is het op de laagste settings. Ik heb Overwatch natuurlijk al digitaal, maar een hoesje maakt het nog net iets vetter. Ik moet trouwens zeggen dat de Paketten er sowieso heel goed uit zien, chapeau!
Gepost door Cookie Monster op donderdag 5 januari, 2017 om 14:42:54 quote

Prince of Persia

101 posts
Mooi pakket, leuke actie. Had wel graag wat meer vrijheid gehad met beantwoorden, of toevoegingen kunnen doen.

- E-sports nieuws is leuk gedaan, volgde ik al op zekere hoogte, maar is niet meer of minder geworden.

- Streams zijn wel aardig tof, sommige hebben wel een redelijk professionele set-up, maar kan nog wel net iets beter. Moet je ook net maar willen natuurlijk, niet iedereen zal er zoveel moeite voor kunnen doen gezien het ook een bak geld kost.

- PC GOTY is voor mij echter een game die niet op het lijstje voorkomt en naar mijn inzicht hier zwaar onderschat wordt. Black Desert Online. Hier zouden jullie echt meer mee kunnen doen, gezien het hoofdkantoor van EU/NA gewoon in Nederland is. Ook zit er een oud collega van Daniël bij. Sowieso is er geen enkel nieuwsbericht over uitgebracht van nieuwe classes die er bij zijn gekomen, de expansion van de wereld (Mediah, Valencia), awakenings. Groot gemis, van een toch erg goede MMO.

Gepost door QTxJess op zaterdag 7 januari, 2017 om 10:55:13 quote

Prince of Persia

190 posts
Mocht de winnaar van dit pakket één van de muismatten af willen staan; ik hou me aanbevolen
Ga naar pagina: 1