Auteur : Tom Kauwenberg dinsdag 10 januari 2017 om 21:00:07

Xbox One-controller wordt wederom van twee nieuwe kleurvarianten voorzien

Niet lang nadat Microsoft ons eindelijk de enige echte GamersNET-blauwe kleurvariant van de Xbox One-controller gaf, zijn er alweer twee verse edities onderweg. De matte maar opvallende Xbox Draadloze Controller 'Rood' en een legerachtige Xbox Draadloze Controller 'Groen/Oranje', zoals ze officieel in het digitale schap zullen heten.


De twee nieuwe alternatieven op een reguliere draadloze Xbox-controller zullen vanaf 31 januari wereldwijd verkocht worden. Overzees geldt een richtprijs van 64,99 dollar, maar over een Europees prijskaartje is tot dusver nog weinig bekend.

Op de officiŽle Xbox accessoire-pagina van Microsoft Nederland staat het kleurrijke nieuwe tweetal nog niet vermeld, dus vooralsnog zullen we op de richtprijs en de beschikbaarheid even af moeten wachten.
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door mheiden21 op dinsdag 10 januari, 2017 om 21:07:31 quote

GN "Die Hard"

920 posts
Die groen/oranje is wel naice, jammer dat die dan ineens 63 euro is bij de pre-order bij bol.com. De rode staat voor 55. Maarja even afwachten.
Gepost door Tom op dinsdag 10 januari, 2017 om 21:13:01 quote

Eindredacteur

11703 posts
Dat is sowieso wel een apart geval, aangezien beide controllers in de VS voor dezelfde prijs van $64,99 op de kop gaan. Al is het ook niet ongezien, laatste tijd komt Microsoft vaak met setjes aan controllervarianten waarvan ťťn vaak iets duurder dan de ander.
Gepost door CHILLOZZ op dinsdag 10 januari, 2017 om 21:45:04 quote

GN "Die Hard"

602 posts
sja waarom overprices kopen als je dat spul zelf ook los enorm goedkoop kan kopen. Moet je enkel zelf ff alles over zetten. Ik weet niet of dat bij Xbox makkelijk te doen is. Maar ook daar staan gegarandeerd wel uitleg video's van op YT.

Zo heb ik ook mijn PS4 controllers custom gemaakt. Alle onderdelen kosten op ebay geen ene drol. Dan word het zelfs nog eens leuk om eens te switchen van kleuren.

Sterker nog waarschijnlijk kun je van je gewone xbox controller ook een deel elite controller maken. Ik zit er nu aan te denken om mijn PS4 controller te voorzien van de Xbox ELITE sticks. Thumbsticks zijn van zowel PS4 als Xbox one gewoon uitwisselbaar.

Op ebay staat een setje met elite spul. krijg je 3 setjes sticks bij en dan uiteraard die analogen koppelstukjes.

kwestie van controller ff open schroeven spul vervangen en dicht schroeven Heb op mijn huidige 2 ps$ controllers BEIDE xbox one aluminium thumbsticks zitten.. Stelt echt niets voor. En dan heeft de PS4 controller nog de lightbar en toutchpad extra zitten. Ik vermoed dat xbox controller nog makkelijker is om dat te omzetten.

P.s. voor de shooter spelers onder ons... Daar staan op ebay ook gewoon complete printplaatjes te koop die je er plug and play tussen kunt zetten en zo je eigen ala scuff/dark controller kunt maken. [Dan moet je nog wel zelf de knopjes maken] Maar ook dat word door mensen voor veeeeeeeeeeels te veel verkocht als je ziet wat het spul daadwerkelijk kost.

Gepost door mheiden21 op dinsdag 10 januari, 2017 om 21:56:06 quote

GN "Die Hard"

920 posts
Prolly omdat mensen liever niet gaan kloten om hun controller custom te maken. Voor ieder wat wils
Gepost door Tom op dinsdag 10 januari, 2017 om 21:58:40 quote

Eindredacteur

11703 posts
Punt is natuurlijk ook dat dit de 'nieuwe' controllers zijn, die met de Xbox One S geÔntroduceerd werden. Voor veel Xbox-gamers is dat dus niet alleen een cosmetische update, maar ook een technologische upgrade. De nieuwe modellen hebben Bluetooth ingebouwd, hebben een verbeterd bereik en zijn bovendien voorzien van een iets meer textuur voor fijnere grip.
Gepost door CHILLOZZ op dinsdag 10 januari, 2017 om 22:58:37 quote

GN "Die Hard"

602 posts
Tom schreef:
Punt is natuurlijk ook dat dit de 'nieuwe' controllers zijn, die met de Xbox One S geÔntroduceerd worden. Voor veel Xbox-gamers is dat dus niet alleen een cosmetische update, maar ook een technologische upgrade. De nieuwe modellen hebben Bluetooth ingebouwd, hebben een verbeterd bereik en zijn bovendien voorzien van een iets meer textuur voor fijnere grip.

kijk dat wist ik dan dus niet. Dan is het idd een ander verhaaltje.

Maar voor enkel een kleurtje zou ik zelf dus geen extra hogere prijs betalen. Vooral als je ziet wat dat spul dan op een bijv. ebay kost.

Maar ik snap ook wel dat mensen er niet mee willen ''klooien'' Zelf aanpassen.... En het ligt ook een beetje hoe breed je beurs is. Voor de gene die wat minder te makken hebben is dat via een ebay dus ideaal. [Maar dan praat ik dus wel over puur je huidige controller mooier maken] Heb je geen 2e controller en je wilt t wel moet je dus evengoed een nieuwe kopen. [Maar ook dan geld nog dat je beter de orginele kunt kopen en dan alsnog zelf doet pimpen goedkoper is...]

ieder wat wils. je kunt vrijwel alles wel krijgen, Het is maar net wat de gek er voor wilt geven hahaha

Gepost door Crazysamuel op woensdag 11 januari, 2017 om 08:22:02 quote

Prince of Persia

121 posts
Wanneer kunnen we in NL eigenlijk onze eigen contoller samen stellen.
Gepost door Throbert op woensdag 11 januari, 2017 om 09:09:10 quote

Sonic

269 posts
Ik kan nog steeds geen foto's zien op de Gamersnet app!
Gepost door PaNNa op woensdag 11 januari, 2017 om 17:25:53 quote

The Hunter

6592 posts
Throbert schreef:
Ik kan nog steeds geen foto's zien op de Gamersnet app!

't is de moeite niet, persoonlijk vind ik beide lelijk.

Gepost door JaslanNL op woensdag 11 januari, 2017 om 17:28:31 quote

Prince of Persia

123 posts
Crazysamuel schreef:
Wanneer kunnen we in NL eigenlijk onze eigen contoller samen stellen.

Daar wacht ik eigenlijk ook meer op dan op de bovenstaande twee. Eigen gamertag en kleurtjes instellen FTW.

Ga naar pagina: 1