Auteur : DaniŽl de Zwart maandag 20 maart 2017 om 19:12:33

Assassin's Creed: Empire duikt op bij Zwitserse retailer

Bron: VG247
Er gaan al langer geruchten dat Assassin's Creed: Empire de volgende installatie wordt in de franchise, met Egypte als aanstormend thema en setting. Na een lange stilte duiken de geruchten opnieuw op waarbij een release eind dit jaar genoemd wordt, aldus de Zwitserse retailer WOG.

De retailer heeft de game op zijn website staan met als mogelijke releasedatum het vierde kwartaal van 2017. Het einde van het jaar is vaker een placeholder voor winkels als er nog geen specifieke datum bekend is, maar meestal wordt dan 31 december genoemd. Het kan zijn dat WOG meer details heeft omtrent de game, of in ieder geval een datum van lancering.

Het zijn speculaties, dus we wachten een reactie van Ubisoft af. Assassin's Creed: Empire speelt zich af in Egypte en moet de serie omgooien en verfrissend aan laten voelen.

Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door RikZonderC op maandag 20 maart, 2017 om 19:15:35 quote

Duke Nukem

487 posts
jajajajajajajajajajajajajaja.

Er zijn trouwens ook screenshots opgedoken waarop de releasedatum oktober wordt genoemd.

Gepost door 420blazeit op maandag 20 maart, 2017 om 20:53:43 quote

GN "Die Hard"

577 posts
Laat maar komen.
Gepost door Downzilla op maandag 20 maart, 2017 om 22:38:30 quote

GN "Die Hard"

915 posts
Holy shit, ik voel me nu al teleurgesteld. Waar kan ik pre orderen?
Gepost door Papachico op maandag 20 maart, 2017 om 22:39:31 quote

Duke Nukem

481 posts
Heb dr wel weer zin in. Hoop dat t vet gaat worden. Egypte stond al heel lang op mn lijstje
Gepost door Pim Huberts op maandag 20 maart, 2017 om 22:50:31 quote

Sub Zero

316 posts
Goed dat ze Ff n tussenjaartje hebben genomen zo kunnen ze de serie weer een beetje en hopelijk goed tot leven wekken! Ben zeer benieuwd wat t gaat brengen kijk nu nog iets meer uit naar de E3 maar ik ga sowieso niet overhypen!
via iPhone
Gepost door STRAIGHT FLUSH op dinsdag 21 maart, 2017 om 09:58:12 quote

GN "Sickness"

2539 posts
Pim Huberts schreef:
Goed dat ze Ff n tussenjaartje hebben genomen zo kunnen ze de serie weer een beetje en hopelijk goed tot leven wekken! Ben zeer benieuwd wat t gaat brengen kijk nu nog iets meer uit naar de E3 maar ik ga sowieso niet overhypen!

Is vooral een slimme marketing strategie. Ze kweken verlangen, naar een nieuwe AC game, bij de fans. Ze creŽren schaarste. Dit zie je ook bij veel artiesten die een tijdje stoppen met optreden. Wanneer ze een comeback maken, wil iedereen ze zien.

Gepost door Turk--Life op dinsdag 21 maart, 2017 om 10:01:30 quote

Duke Nukem

437 posts
Eindelijk mijn dromen komen 1 voor 1 uit!

Ik hoopte al heel lang op egypte. Nu nog t verre oosten en de vikingen!

Gepost door toqeer op dinsdag 21 maart, 2017 om 23:20:42 quote

GN "Sickness"

2393 posts
Zo he he dat is lang geleden eindelijk weer een ac hoop dat ie net zo goed word als deel 2 en veel originele dingen erin stoppen.
Gepost door Bram_M99 op woensdag 22 maart, 2017 om 22:58:24 quote

GN "Ultima"

1723 posts
Hoewel ik zulke verschijningen nooit zo betrouwbaar vind lijkt de setting mij heel tof
via iPhone
Ga naar pagina: 1