Auteur : Leon Kempers vrijdag 19 mei 2017 om 00:00:02

Win een prachtig posterpakket van Ubisoft! | Prijsvraagvrijdag


Het is weer vrijdag en dus is het tijd voor een nieuwe Prijsvraagvrijdag! Meedoen is zoals altijd extreem makkelijk: laat een reactie achter bij dit nieuwsbericht en je maakt meteen kans op de prijs. Vaker reageren mag uiteraard, al vergroot dit niet je kansen. Reageer wel op tijd, want deelnemen kan alleen op de vrijdag!

Deze week onthulde Ubisoft twee nieuwe games: Far Cry 5 en The Crew 2. Om je alvast voor te bereiden op deze nieuwe titels geven we deze week een prachtig Ubisoft-posterpakket weg! Reageer hieronder en wie weet kan jij jouw kamer binnenkort injecteren met een extra dosis stijl.



Vergeet niet morgen terug te komen op GamersNET. Dan onthullen we de Prijsvraagvrijdag-winnaar van vorige week!
Reacties
Ga naar pagina: 1
Gepost door Kamelot2 op vrijdag 19 mei, 2017 om 06:15:28 quote

GN "Die Hard"

697 posts
Ah posters altijd handig voor in de game kamer! Doe zeker mee!
Gepost door mheiden21 op vrijdag 19 mei, 2017 om 06:26:06 quote

GN "Commander"

1042 posts
Graag, heb nog een stel lege wissellijsten waar ze in kunnen schitteren aan de muur.
Gepost door LightFasher op vrijdag 19 mei, 2017 om 06:35:48 quote

GN "Die Hard"

829 posts
leuk, een keer wat anders.
Gepost door nebilem op vrijdag 19 mei, 2017 om 06:43:46 quote

Pong

34 posts
lekkkker ik doe meee
Gepost door BramvDooren op vrijdag 19 mei, 2017 om 06:47:58 quote

Pong

35 posts
Ik zie die posters al naast mijn pc hangen, dus ik doe mee.
Gepost door nielsiebro op vrijdag 19 mei, 2017 om 07:01:38 quote

GN "Die Hard"

679 posts
Ik doe zeker weer mee
Gepost door Thomsnov op vrijdag 19 mei, 2017 om 07:15:15 quote

GN "Commander"

1083 posts
Mijn nieuwe kamer is nogal kaal en daar kunnen zeker nog wel wat posters bij
via iPhone
Gepost door Prolaxx op vrijdag 19 mei, 2017 om 07:18:52 quote

Pacman

88 posts
Leuk ik doe mee
via iPhone
Gepost door jensoostland op vrijdag 19 mei, 2017 om 07:20:44 quote

Prince of Persia

182 posts
altijd goed natuurlijk
Gepost door Pim Huberts op vrijdag 19 mei, 2017 om 07:25:12 quote

GN "Die Hard"

505 posts
Ik houd van game Merch en deze awesome poster zijn best wel dope! Ik doe mee.
via iPhone
Gepost door nieuw op vrijdag 19 mei, 2017 om 07:32:23 quote

Pacman

71 posts
Hier weet ik ook wel een plekje voor.
Gepost door Ryan2000 op vrijdag 19 mei, 2017 om 08:41:06 quote

GN "Commander"

1363 posts
Ziet er erg tof uit!
Gepost door myth op vrijdag 19 mei, 2017 om 08:49:21 quote

Pacman

61 posts
dit lijkt me wel vet
Gepost door Bacotje op vrijdag 19 mei, 2017 om 08:50:03 quote

Sub Zero

373 posts
Graag!
via iPhone
Gepost door Turk--Life op vrijdag 19 mei, 2017 om 08:52:17 quote

Duke Nukem

496 posts
Ubisoft, mijn favoriete ontwikkelaar!
Gepost door GirlPredator010 op vrijdag 19 mei, 2017 om 08:56:33 quote

Pacman

66 posts
ik doe mee
Gepost door ShinySimon op vrijdag 19 mei, 2017 om 09:34:44 quote

Pong

38 posts
Zou wel goed passen bij mijn beginnende postercollectie!
Gepost door zowilco op vrijdag 19 mei, 2017 om 09:59:17 quote

Prince of Persia

144 posts
achja probeer het ook maar
Gepost door stuutje1979 op vrijdag 19 mei, 2017 om 10:22:16 quote

n00b

12 posts
Hier kan ik vast wel een leuk plekje voor vinden dus ik doe mee.
Gepost door Bmaster99 op vrijdag 19 mei, 2017 om 10:37:32 quote

Pacman

84 posts
Kan zeker nog wel wat posters gebruiken voor mijn kalle muren. Stuur ze maar op als ze toch weg moeten =).
Gepost door nivlem op vrijdag 19 mei, 2017 om 10:58:18 quote

GN "Die Hard"

503 posts
Zijn zeer mooie posters
Gepost door Fideel op vrijdag 19 mei, 2017 om 11:05:10 quote

Duke Nukem

479 posts
posters zijn welkom in mijn computerkamer
Gepost door gamerfriend01 op vrijdag 19 mei, 2017 om 12:26:02 quote

GN "Commander"

1138 posts
Mooie posters en veel witte muren thuis...
Gepost door Johnny1995 op vrijdag 19 mei, 2017 om 13:19:32 quote

Prince of Persia

170 posts
Ik doe mee
Gepost door jkampmeijer op vrijdag 19 mei, 2017 om 14:30:44 quote

GN "Die Hard"

939 posts
Nice man cave wallpaper Succes allemaal.
Gepost door Aprotodon op vrijdag 19 mei, 2017 om 15:06:00 quote

Prince of Persia

171 posts
Tof, kunnen hier aan de muur
Gepost door JaslanNL op vrijdag 19 mei, 2017 om 15:16:28 quote

Sonic

282 posts
Zeg hallo schoonheden! willen jullie lekker hangen?
Gepost door jorisboots op vrijdag 19 mei, 2017 om 15:16:52 quote

Sonic

216 posts
tof om mijn kamer weer eens te veranderen!
Gepost door FireBallz op vrijdag 19 mei, 2017 om 15:32:58 quote

GN "Commander"

1316 posts
Die posters zien er vet uit! Laat maar komen
Gepost door bartofzo op vrijdag 19 mei, 2017 om 19:05:16 quote

Prince of Persia

122 posts
Wow dat lijkt mij super vet haha! Omdat ik in het bezit ben van al die games ( ) kan ik ze mooi allemaal ophangen. Ik vond pas nog in de garage zo'n ophang systeem voor posters, zodat de muur niet gemold wordt door dat plakspul. Is mijn moeder ook blij.
Gepost door Pippen op vrijdag 19 mei, 2017 om 22:26:15 quote

Prince of Persia

118 posts
sweet
Gepost door S3MM3R op vrijdag 19 mei, 2017 om 22:39:13 quote

Prince of Persia

146 posts
Damnnn ben groot Ubisoft fan dus zou tof zijn ! GL
Gepost door Jacco538 op vrijdag 19 mei, 2017 om 23:20:09 quote

Prince of Persia

117 posts
Op het randje van de vrijdag pikken we deze nog even mee. Fijn weekend gamers.
via iPhone
Ga naar pagina: 1